Morgonstund har guld i mun ... eller?

Vaknade av mammas väckarklocka kvart i sju då min inte ringer förän sju. Har sååååå ont i kroppen och det regnar ute å är kolsvart. Gud vad taggad man blir att gå upp då ellerhur? Och framför allt gå upp till jobbet? :| okej om det hade varit så att man skulle till Arlanda å flyga iväg från detta väder.

Bild från Alanya 2004

Nåja har legat å glott på Vakna med the voice men kände att det var dags att ta sig upp så att jag inte fastnar och glömmer tiden som vanligt haha =D

Någon som tillskillnad från mig slipper jobba och faktiskt gör något roligt idag såhär under förmiddagen? =)

Kommentarer
Postat av: Maria

jag vet men den är helt cp, ibland säger den att alnterantiv 3 är rätt och ibland är ettan rätt, helt konstigt

Postat av: jz

jaa, jag har sluppit jobba idag. vaknade faktiskt vid halv 5-tiden. helt underbart var det! :)



stackarn som var tvungen att jobba idag!

2008-12-12 @ 17:21:00
URL: http://jessicazenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback