Och vi välkomnar nyårsstressen!

Även fast man egentligen inte ens kan använda ord såsom nyårsstressen i ett å samma så har redan min börjat. Ska iväg till Globen för att köpa glitter å strumpbyxor som jag totalt glömt haha så himla typiskt mig (A) Sen ska jag hem å duscha snabbt fall jag inte hinner göra det innan iförsig .. ska inte möta jossan förän om en halvtimma så!

Nåja sen blir det att gå hem till Ninni vid halv 2 - 2 å tare lite lungt före stormen känner jag haha =) Sen ska man väl börja med sminkning, hårfixande etc. Och maten ska ju lagas också.. fast det överlåter jag nog på flickorna. Vi är ju ändå 4 flickor och de är 3 rätter så jag kan stå för småätandet så äre ingen som blir utan att göra något ;) Visst är jag smart? (A)

Men om man skulle kliva ur pyjamasen och ta en snabbisdusch? USCH så det kommer bli kallt att ta sig till globen i blött hår!! Mössa, halsduk, vantar å varma jackan på säger jag bara =)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback