Outgoing

Idag har varit en riktig slappis dag! Vaknade inte förän runt elva tiden men somna om någon timme efter å sov till ett. Var så himla dunder trött och är fortfarande. Men ska orka ta mig till badrummet istället och börja fixa mig lite smått. Ska nämligen på middag idag då Tessus bestämt sig för att fly bort till Barcelona å jobba ;D hur som så blir det duner god mat och riktigt trevligt sällskap ikväll.

Måste bestämma kläder också.. men tro mig flodhästar är inte vackra BLÄ! Vill att min älskling ska vara här nu så att mamma får träna och trimma kroppen smal igen (A)

Mitt hår ser även det ut som en stor lejonman så kommer ta evigheter att fixa. Kommer sluta som alla andra gånger - uppsatt! haha

Vad gör ni ikväll? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback