Så har vi ett år till att längta

Nu är julafton snart slut men likt många andra så är inte julfirandet över för min del! Ska till min morbror ute i Gnesta imorgon och träffa honom m. kusiner ska bli riktigt trevligt faktiskt. Förut umgicks jag ju med de i två veckor under sommaren samt under julen men nu när landet är sålt så blir det bara under jul vi ses vilket jag tycker är grymt trist men kusinerna mina bor ända borta i Gävle och där är det ju inte så ofta man har vägarna förbi precis =P

Nåja lite julbilder har jag nog att bjuda på!



Så avslutar vi det hela med en dundersnygg bild på min bror! haha
haha så får vi hoppas att han inte läser detta inlägg också!!

Men nu ska jag kika på Mamma Mia som jag fick i julklapp av mamma sen sova! Bilder på julklappisarna kommer imorgon. Hoppas att ni haft en riktigt trevlig jul, det har jag i af. Men inte så konstigt älskar att umgås med min helt underbara konstiga familj haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

den första feb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback