Sick of Madness

Ursäkta den hemskt dåliga uppdateringen men har legat konstant i sängen i två dagar! Hoppas att det bara är en ren deprissionsfas och att jag verkligen inte ska bli sjuk igen. Nej men jag håller tummarna på att det är alla dessa hormoner som spökar! För säkerhetens skull ska jag dock ta mig till läkaren på onsdag om det inte är så att jag slutar tidigt någon utav dagarna innan.

Så vad har ni gjort i helgen? Igår kom Maria över och vi såg på Britney dokumentären som förhoppningsvist dem flesta gjorde. Var faktiskt helt ok. Är inte ett jätte stort fan av Britney men kul för henne att hon fick förklara en del saker åtminstonde =) Sedan har jag sovit, sovit å sovit förutom undantaget om att min bror behövde vägbeskrivning till Strandhallen i Tyresö så hoppade in i bilen med han å mamma för att skjutsa dit honom.

Skulle egentligen ha övningskört själv idag men är helt svag i kroppen och orkar knappt stå upp så vi skjuter upp det lite till nästa helg.

Något roligt att berätta? Ja det är endast två månader tills dess att min älskling kommer å gud så jag längtar!


Här är h*n i v. 18 nu är h*n hela 32 veckor gammal!

Kommentarer
Postat av: Michaela

babe kolla bilden på min blogg. är inte tjejen lik mig? :O :p

Postat av: malin

guuu va kul me en liten bäbis i magen=)

2008-12-07 @ 23:01:00
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan! Hittade ingen mailadress till dig så frågar här istället. Såg att du kommenterat i blondinbellas blogg angående hennes inlägg om att ha blivit dumpat. Du skrev att ditt ex hjälpte dig att komma över honom, hur menar du då? Blev själv precis dumpat och det känns som att jag snart kommer få leta efter mitt krossade hjärta..

Skulle va skönt om du svarade till min mail :)

2008-12-08 @ 16:01:54
Postat av: Toby Hagberg

Åh vad kul! Snart kommer din älskling till jorden!:) Grattis!



Och jooo den är superbra filmen^^

2008-12-08 @ 21:19:20
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback