Slutet gott - allting gott

Vaknade imorse med lite sannare leende på läpparna. Jobb blev det dock inget av då jag legat vaken nästan hela natten p.g.a ryggont, illamående och en himla aktiv liten bebis! Men imorgon ska jag jobba sen är det nyår å då är jag ledig =)

Igår upptäckte jag å mamma att bilen pajjat också. Lagom kul såhär till årsskiftet då hon är ekonom å de har årsslut på bokföringen vilket leder till hemskt långa arbetsdagar. Men det är eventuellt bara batteriet som behöver bytas så. Idag hade dock inte min mamma någon bättre dag då bussen pajjar så hon måste byta i norra sköndal och åker emot gullmars så det tar ca 2 timmar för henne att komma till jobbet och när hon väl kommer dit så har hennes dator gått sönder så det var bara att fixa fram en annan men ja trevlig start på morgonen. Ja just det, det hela börja med att hon försov sig en timme också =P

Så jag kan i af påstå att min dag spenderandes i soffan var hundratals gånger bättre!

Nu är det unga mödrar så ska kika på det sen blir det en promenix till Gymmet.


Kommentarer
Postat av: sandra

är det nya avsnitt av unga mödrar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback