Snart är det bara en vecka till Jul =)

Hem ljuva hem
Att det kan vara så himla skönt att bara slänga sig i soffan efter en arbetsdag? Har dock som vanligt väldans ont i ryggen å ska strax återgå till min älskade vetekudde (A) Vad har ni gjort denna dag då? Rå trist väder här i stockholm i af vilket suger jag vill ha sol å en massa snö. Menar ska det vara vinter ska det vara riktig vinter inte sånt här skitväder!

Just det i söndags åt jag å mammsen såå himla god middag, hittade bilden nyss därför jag blev påmind! haha Var egentligen ingen middag utan bara smått å gott! Jag åt då lite prinskorvar å potatis, mackor med räkor, dadlar som varit i ugnen tillsammans med ädelost å bacon!


Mumsigt va? ;D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vad jag blir hungrig av att se de där:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback