Sommar, tåg och värme

I sommar blir det utomlands för min del! Eller i af om allting är bra med min lilla älskling. Men hur som så är min mamma flygrädd vilket resulterar till tågresor. Har suttit å sökt å sökt å sökt men inga av våra resebolag har fasta charter till Spanien så blir till att klippa å klistra själva om vi nu bestämmer oss för att åka dit.

Hur som så är allting en ända röra haha! Men ska gå förbi SJ någon dag så får de förklara lite mer. Men verkar som att vi kommer köpa Interrail kort sen åka genom danmark, tyskland och frankrike. Eller så tar man båt till Tyskland å åker genom tyskland och frankrike. Men men inget bestämt än jag å geografi är lika med noll men planera kan jag fan så kommer bli super i slut ändan ;)

Någon som rest utomlands med tåg och har lite erfarenhet kanske? =)

Bild på tåg på bergsbro i Schweiz

Kommentarer
Postat av: Lisette

juttan ska käka med familjen så hon kommer efter och mickan total dissar oss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback