Söndagssysslor

Godmorgon ..eller kanske god eftermiddag? Jag har i af precis stigit upp efter 10 timmars sömn så känner mig hyffsat utvilad i af =D

Idag ska min klänning sys in så ska ta mig hem till Ninninoor! Men innan det måste jag dammsuga, tvätta lite samt duscha å jag är lite seg i kroppen, eller har ont i kroppen så blir till att ta det massa massa massa lungt! Mamma ska till Sickla å köpa julklappisar. Hon har en speciell som hon letar över överallt till mig å gud så jag undrar vad det är blir ju inte klok! Men gav henne ett julklappstips till igår när vi var i Forum där jag hittade så jävla snygga pjucks! Jag som inte alls brukar gå runt i gympadojjor men dem här var sagolika!

Nej ska våga mig in i min brors rum kanske å hämta dammsugaren? Såg att den låg där inne igår.. Kanske bara knackar på å ber nån komma ut med den ja ni vet hur det luktar när två snubbar legat där inne å snarkat utan att ha haft öppet fönster BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback