Sova, sova å sova samt läkarbesök!

Så har jag precis kommit hem ifrån läkaren. Inte allt för trevliga prover men vet i af vad det är för "fel" på mig och vad som väntas =)) Mina järnvärden har sjunkit något så enormt. Vet att i somras låg de på typ 160 å i september när jag tog dem hos min läkare låg de på 142 och nu har de gått ner till 108 så inte konstigt att jag är trött!

Nåja blir till att börja äta järntabletter samt dricka c-vitaminbrus MUMS (A) Järntabletterna hade jag dock gärna skippat då jag hört att de smakar(?) blod? Nåja helldre det kanske än att vara såhär ständigt trött så att jag nästan svimmar i af =)

Tänkte be mamma skjutsa mig till apoteket när hon kommer hem så att jag kan börja redan ikväll för jag vill verkligen tillbaka till mitt vanliga liv med uppgång innan solen och jobba till eftermiddagen för att komma hem å städa lite sen vara PIGG =D haha


Ser ni hur tjock jag blivit? haha gud så jag längtar tills jag blir smal igen!!

Tänkte slänga in ett "veckans inlägg" strax också om min bebbe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback