Städning och granköp!

God eftermiddag alla sötnosar =)

Idag har jag hunnit med att fixa tvätten, dammsugit samt skurat köket, torkat av och organiserat kryddhyllan samt gått och fått min nyårsklänning fixad och även hjälp ninni att välja gran! Nu ska jag snart återgå till att städa lite. Tänkte bara dammsuga resten utav lägenheten och lägga tillbaka alla mattor =) Blir ju till att julpynta ikväll efter att jag varit på färd med mammsen då hon ska hitta sista klapparna till min bror.


Tyvärr har vi inte riktig såhär fina granar uppe i stockholm fast det fanns en snarlik iaf! Den var dock 3 meter hög så vi valde en annan men den var också super duper fin =)

Har ni riktiga granar hemma eller kör ni på plast? =)

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Tyvärr ingen gran alls i år, får räcka med en hemma hos föräldrarna när man firar jul där!;)



Haha och jag håller med dig.. Haha, gud så hemskt att lägga upp sminktips när man knappt kan använda det. ;)

Postat av: jessicazenita

vi har plast-gran.. :( herr bosse är allergisk.

så jag tänkte vara smart o köpa sån där granlukt på burk som man sprayar.. men kom på att det är doften han är allergisk mot.. :( sög ju stenhårt

2008-12-21 @ 20:52:15
URL: http://jessicazenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback