Ultraljud

Åå jag vill på ultraljud igen vill se min älskling. Ni som redan fött, hur stod ni ut med denna väntan? Jag räknar nästan timmar! Gud så jag längtar.

Men jag har i af lite planer nu
Denna vecka (8 to go)
Onsdag - Jobba å träffa
Matilda
Torsdag - Möte med en studievägledare, möta upp Sofia, Tid hos Barnmorskan
Fredag - Jobba å träffa Sofia
Lördag - Kanske jobba
Söndag - Övningsköra samt åka till mormor

Sedan så är det ju faktiskt bara två veckor till Jul. Efter det följer ytterligare julfirande med kusiner och hejdå middag för Tessan som ska åka till Barcelona under längre tid. Sedan är det nyår och allt som hör nyår till! Mysigt värre =) Vad har ni för planer under nyår förresten?!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jaså men de kan man ju förstå! Kanske inte så lätt att bära runt på magen överallt=)



Jaha så du har varit här uppe? Coolt :D

Du får åka hit nån gång med din familj och typ hyra stuga och åka slalom/skidor i framtiden och uppleva fjällen! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback