2008, 29 days left!

Det har faktiskt inte fallit mig in - förän nu att året 2008 faktiskt snart är slut. Känns faktiskt konstigt typ stört? Nej men väldigt skönt också måste jag säga. Visst året bjöd på vissa höjdpunkter men helt generellt så var nog detta ett av mitt livs sämsta år. 2007 däremot var ett riktigt brakår så kanske därför 2008 känns .. meningslöst? Nåja vi får hoppas på att 2009 bjuder på massa godheter! Vi vet ju i af att min älskling kommer då vilket ska bli jätte kul!

Så nu ser jag fram emot att det endast är 29 dagar kvar på året så kan vi lägga det förflutna dåliga bakom oss. Och endast gå vidare med de minnen vi vill minnas.







Kommentarer
Postat av: Caroline

Emilie, tänk vad lite tid det är innan ditt liv får en ny underbar mening! Du är jättevacker, och kommer bli en toppen-mamma.



Pussokram

Postat av: Daniel

Hej! Tack för alla namntips. Det är som en djungel och kan vara kul att få lite hjälp :) Ha det bra!

2008-12-02 @ 22:19:10
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Maria

Kunde du valt värre bilder på mig?

2008-12-03 @ 16:51:37
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback