Lista

fem skulle
Skulle du vilja vara längre?
Nej
Skulle du vilja väga mer? Om man tänker på min "vanliga" vikt så bryr jag mig inte. Bara jag är nöjd med mig själv så spelar inte vikten någon roll.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Öhm.. skum fråga! Men skulle nog inte bli arg, men tyckte jag om personen skulle jag väl bli besviken?
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Jag är inte allt för mycket för att ha sex med okända personer så antar att mitt svar blir nej =)
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej men en stor kall öl skulle sitta fint. Eller något riktigt gott vin! Var ju 7 månader sist.

tio kan

Kan du röra på öronen? Nej =P
Kan du slicka dig på näsan? Nej inte det heller.

Kan du kolla i kors med ögonen? Japp Japp

Kan dina föräldrar lita på dig? Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Inte en chans, jag pratar ju med mig själv tillochmed!

Kan du vara på fest utan att dricka? Definera dricka? Men nu under graviditeten har det dock blivit alkoholfritt alternativ för mig.
Kan dina vänner lita på dig? Absolut!

Kan du tänka dig att pierca naveln? Nja känner mig lite väl gammal för det =P Var väl en sak som stod på listan under 14- 15års åldern.
Kan du suga? Hahaha, Madde minns du 2004 eller om det var 05? Nåja "MELLE SUG DÅ FÖR FAN".. internt skämt (A)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja fast egentligen nej.

femton har

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja fast inte dumma lögner bara sånna som gör dem själva lyckliga

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja varje dag.

Har du ett syskon? Ja en storebror på 20 barre!

Har du varit full den här månaden? Nej, 31 maj var sist för de som är intresserade.

Har du någonsin haft sex med någon? Ja jag antar det?..

Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja min pappa är väl den minst ärliga av dem alla? =P

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja men dem är lite konstiga

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja faktiskt

Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ingen aning faktiskt

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Nej, jag har sätt var det leder.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Kan man väl säga.
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja.

Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, jag är ärlighetens ärlighet (A)

tjugo vem

Vem är din bäste vän? Oj får man välja ut fler?

Vem älskar du? Min familj och delar utav släkten samt mina vänner.

Vem hade du senast sex med? Ska vi inte tala om.
Vem vill du bli full med? Haha oj det är många! Men Eleonor står nog högst på listan =D

Vem är den bästa artisten? Måste jag minnas namnen på de som sjunger?
Vem pratade du senast i telefon med? (hämtar mobilen..) till min förvåning möts jag utav 17 missade samtal. Senast mottagna - Torkel, brors vän..

Vem har du en liten crush i? Oj det är många! Men Niklas och Marcus Hellner helt klart!
Vem är snyggast i världen? Alltså jag är nog kär i de flesta och nu ska jag välja ut EN som är snyggast? Johnny Depp är då allt grymt snygg i Pirat filmerna!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Min bror tror jag nog. Mamma skulle inte glädjas allt för mycket men min bror skulle nog vara överlycklig resten utav livet =P

Vem är snällast i världen? Hmm.. pappa var jätte snäll på ålandsbåten när jag var 16, mamma är världens mest underbaraste och min bror är nog konstigast men älskar honom ändå massor! Snällast är nog mormor även fast hon är lite konstig =P

Vem är din bästa kompis? Oj det finns 5 stycken sådanna!
Vem vill du prata med? Prata är bra. Vill prata med massor utav människor. Kramas är också bra =)

Vem sov du med senast? Sov i samma rum som mamma senast. Innan det var det nog med Eleonor i hennes förra lya. Blev väckt utav en kissnödig hund denna morgon och världens huvudvärk tillsammans med feber..

Vem såg du full senast? En massa patetiska gamlingar på piloten under gårdagen.

Vem vet allt om dig? Mina fem bästa, mamma och Emil
Vem kysste du senast? Ja kärlekslivet står ju stilla just nu haha men om jag minns rätt så var det nog Andrej.
Vem kramade du senast? Mamma igårkväll.

Vem kan berätta allt för dig? Dem som känner sig pratglada.

Vem kan du berätta allt för? Mina fem bästa och mamma. Skulle nog kunna berätta allt som hänt de senaste året för Emil också men tror inte han vill veta =P
Vem hatar du? Alla dessa automatik rösterna. Ni vet tunnelbansrösten, försäkringskassans "tryck1 osv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback