Världens mest hemska natt!

God kväll =)) nu ska jag strax kila ner till grillen igen för att köpa lite food å bege mig emot Ninni tsm med Lizzan å eventuellt jessipess!

Satte igång och städa idag när jag vaknade med världens ångest runt 12 tiden - sovit bort absolut hela dagen! Nåja får man väl göra när man fått sånna där hemska förvärkar? USCH jag vill inte ens veta hur de riktiga värkarna kommer kännas sen när dem här fick mig att gråta?

Nåja har varit lugnt hela dagen å hoppas verkligen jag slipper fler förvärkar i fortsättningen =P


Syns det att jag varit hemma mycket denna vecka? (A) hihi


Men visst gjorde jag det fint? =D rensa mossa vill jag aldrig göra om det var ju hemskt :| Speciellt när det ska vara så mycket också haha! Fixade så att det blev stopp i både badkaret och handfatet också tur att det finns sån där frätningssak =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback