Förälskad

Hejsan!

image237Så var det en ny dag! Här till höger ser ni min otroligt älskade klänning! eller det ska åtminstonde bli min. Tänkte nämligen ha den på studentskivan! Här nedan följer även lite fler klänningar samt skor som jag såklart fallit för! Kolla på den rosa eller gula? Gud så jag vill ha bal nu så man måste bära en sådan hehe!Skorna däremot tänkte jag då beställa! Kolla dem rosa, så himla fina!! Dem vita skorna ska jag ha på studenten och studentskivan, tror jag i af.. inte bestämt allt i detalj!

Idag tänkte jag plugga, verkligen plugga då också. Måste komma ikapp lite snabbare nu så den här tyngden över axlarna kan släppa lite.





Den rosa, gula och ljusblå klänningen är från shopdress.com
Den vita samt de tre par skorna är alla från gojane.com

Så vad tycker ni? har jag gjort rätt val nu gällande mina studenklänningar?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va kul :D hälsa grattis ;)

Postat av: Fia

Skulle gärna vilja följa med! MEN! Jag jobbar 06.30 på söndan, det är melodifestivalen och jag har redan lovat att titta med Maria... Vi får hitta på nåt snart iaf! Säg till om fester igen så kanske jag är på ;D

2008-02-12 @ 23:11:51
URL: http://guldmedalj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback