Försovning med följd av våren!

Hejsan!!

Visst är det härligt väder den här veckan? har varit soligt varje dag samt plusgrader!! Jag bara älskar våren men min absoluta favorit är sommaren! är född mitt i sommaren och har sedan barnsben blivit kallad ett litet sommarbarn! Tyckte inte ens om vintern när jag var liten, eller jag tyckte som nu. Snön är riktigt mysig men minusgraderna tycker jag ändå borde kunna skippas (A)

Men i af så orkade jag inte gå upp när första larmet på klockan ringde och försov mig. Vaknade tio minuter innan jag skulle gå! haha blidde liite stressigt men hann ändå =D blev att slänga på sig kläderna och borsta tänderna snabbt och noga. Var hos tandläkaren - inga hål! visst är jag duktig? hehe nej men hade tandsten .. fast det visste jag väl redan? hmm hade problem med tandköttet i November vilket tydligen hade resulterat i tandsten men nu äre borta i af men gud så ont de gjorde!!

Kom hem för någon timma sedan drygt tänkte äta lite nu och eventuellt plugga matten :) Har kommit in i matten igen känns grymt bra för de är grymt kul när man förstår och lägger ner tid på det.

Men nu äre food =D jag är ju som sagt hungrig som vanligt!!

Ha en fin dag alla solstrålar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 13:02:42
Postat av: Ulla

Min favoritårstid är våren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback