Fullspäckat schema!

Hejsan!

Förlåt är heeeelt hypad så vettefan hur detta inlägg kommer se ut haha men SHIT!! Nu äre ju onsdag eller asså ja vi säger de! I af idag äre lunch me eleonor sen plugget en timme sedan följer en massa jävla snack med linn!! Efter det så måste jag plugga och kolla upp lite saker med körkortet som kommer kirras till sommaren!

På torsdag måste jag också plugga som en galning usch inte de roligaste men men jag måste! Sedan äre fredag wihoo :D Adam kommer hem ska träffa honom lite sen hörde jag skvaller från sumpen om att dem ska fira honom nu i helgen eftersom att han fyller på tisdag.. hmm i af sen jobbra jag ju fredag i fyra timmar också! Lördag blir jobb och typ aa asså helgen är kaos haha men de löser sig :D Ska hinna plugga, jobba, träffa Adam, parta eventuellt med Mathias sen kasnke träffa lite människor också! har lovat bort mig till alldeles för många.

Sen söndag - INFO MÖTE :D:D::DD heeeeeeelt hypad blir nog USA i Augusti hur fan ska jag våga sätta mig på flyget? jag som är så flygrädd. och vara borta ett ÅR bara hej svejs ha de fint! Nej men gud ska bli så jävla kul. Shit Camilla och jag bara glider iväg. Nej men ska bli livets bästa höjdpunkt helt sjukt så jag längtar!

Idag har jag däremot varit i skolan pluggat lite hemma osv sen slappat och gjort lite food som vanligt :D

Nu äre sängen som lockar sedan följer ju som sagt dagen ;D hihi

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback