God kväll =)

Hejsan

Så har jag kommit hem, hunnit med att äta lite, powernap samt lite plugg. Skolan var fakiskt för första gången på länge riktigt nödvändig idag. Satt och jobbade på alla tre lektioner =D Det börjar som sagt dra ihop sig lite nu. Studenten börjar sagta men säkert bara falla in och jag är SJUKT nervös! Tänk om de är något man inte har klarat till dess? Visst, vi kommer ha studiekvällar i skolan som vanligt men ändå... Nej bara att bita ihop och råplugga tror jag! Och till alla er som går i 1an/ 2an eller kanske även yngre än så? lägg ner tid på skolan jag lovar att de är värt de!! Eller åtminstonde - GÅ DIT. Det underlättar hur mycket som helst.

Annars idag har jag som sagt inte gjort så mycket. Satt och läste om lite städer i USA men jag tror faktiskt att jag bestämt mig för Florida nu. haha de går fram och tillbaka, ska jag åka till ett varmt ställe där jag kan slappa hela dagarna och ägna tid åt mig själv eller åka till new york? Det återstår att se. Men kul ska det bli i af =D

Nu ska jag snart göra mat, kokade potatis som var klar för någon halvtimme sedan vet bara inte vad jag ska äta till den.. får väl söka fram något mysigt recept eller förslag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback