God kväll!

Hejsan, haft en bra dag?

Min dag har varit helt okej måste jag nog påstå även fast jag kanske inte vill(?) haha! Det var faktiskt riktigt trevligt på kursen men lite halv seg emot slutet när man suttit där 7 timmar. Imorgon blir det dock längre dag börjar redan klockan 9.. fick tillochmed HEMLÄXA :O haha!!! helt sinnes! Måste ta till att göra den kanske? nej får bli under frullen imorgonbitti :) Ska redan upp vid 7 snåret så..

image241Var även i stan för att söka runt efter underkläder men fann ingenting! Eller jo en jacka till min bror som jag tänkte att han kunde få i present istället för något tråkigt presentkort haha JA jag vet de kommer en månad försent men men.. han visste inte vad han ville ha så nu bestämde jag åt honom istället. Jag kom även då billigt undan och hamnade på 400 ;) Var även i stan för att söka runt efter underkläder men fann ingenting! Eller jo en jacka till min bror som jag tänkte att han kunde få i present istället för något tråkigt presentkort haha JA jag vet de kommer en månad försent men men.. han visste inte vad han ville ha så nu bestämde jag åt honom istället. Jag kom även då billigt undan och hamnade på 400 ;)

Nu tänkte jag däremot få i mig lite sömn =D sov bara dryga 3 timmar inatt så.. Hoppas att ni haft en fin dag och får en ännu finare morgondag!

Kramar


Kommentarer
Postat av: FIa

Alkoholförbud i några veckor innan tävling :P
Och ja, jag jobbar, haha :P

Men fortsätt säg till, någongång kanske jag kan! :D

Postat av: T`

Detsamam :)

2008-02-26 @ 07:00:20
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback