I´m doin fine

Känner mig typ lurad? nej men vet faktiskt inte vad jag ska tro. Du har ju absolut inte gjort något fel.. bara jag som tänker lite konstigt vilket nog inte är så bra! haha men sån är jag. så nu tänker jag nog inte tro någonting :) allt får ta sin tid så alla bitar verkligen faller på plats tänker varken hoppas, förvänta eller förvränga något!

Satt och kollade läste lite om olika familjer som står uppe på skandinaviska intstitutets hemsida, GRYMT! Var så himla kul att bara kolla runt och veta vad familjer i USA förväntar sig och söker och nästintill alla verkar matcha mina krav och det jag själv är ute efter. Ska bli så himla mys kommer dock säkert få världens resfeber någon månad innan haha men men :) Förstå bara alla väskor jag kommer kunna köpa och skor? kommer leva livet där nere och de är inte alls långt kvar. Dryga 6 månader?

Annars har jag idag varit i skolan försov mig dock då jag prata i telefonen halva natten.. så jag hann inte gå på matten men kom upp redan till svenskan och där hade ingenting nytt hänt så :) ingen fara på den saken! hehe Blev en tripp till jessipess tillsammans med eleonor och sanna efter de riktigt mys med kortspel och tjejsnack!

Hoppas att ni haft en grymt lika trevlig dag som jag haft :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice =D där ser man, säkert ngt liknande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback