"It´s reallove that you don´t know about"

Har tänkt såååå länge på vad hette den där låten nu igen men så kom de upp i mitt huvud "reallove" så jag sökte på youtube och där fanns den. Med Massari haha minns de så tydligt nu.. gud gamla tider är de inte helt underbara? Nu får ni som känner mig inte misstolka detta inlägg men jag måste faktiskt erkänna att det var en helt underbar del av mitt liv!

Vet ni vad jag funderat på? Åka till USA nu redan i augusti för att jobba som aupair. Förstå vad mysigt :D Camilla ska dit då nämligen så funderar på att glida med henne :) Men har så mycket att tänka på nu så tänkte bestämma mig till efter studenten. Känns det rätt att åka från sverige i ett år då så åker jag i augusti :) känns de fel så väntar jag lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback