loovely

Hej där!
haft en trevlig helg? Det må jag säga att jag haft i af ;) började med att träffa Nadim och Kaveh i fredags hemma hos jessica tsm med elenor! Sedan gick jag hem i god tid men hade fullt upp med att bestämma kläder inför morgondagen så somna ändå inte förän 4 -5 tiden. Lördagen fylldes med jobb och party! Och inatt må jag säga att jag sovit längee =) var dunderskönt! haha sen har jag jobbat även idag =) Visst har jag varit duktig? har faktiskt jobbat en hel helg.

Nu har jag precis kommit hem tänkte ta en dusch och något kvällsmål för att sedan inta sängen och soova. Börjar inte förän 9 imorgon så blir väl lite sovmorgon i af.

Just de! Fick hem lite saker från posten idag :) Låg en lång vit linne skjorta, en jättesöt typ nästan limegrön topp, två stycken armband och ett par guldiga örhängen! Kan tyvärr inte fota då min kamera är hos Mickan men tänkte ta en tripp dit någon dag i veckan då tar jag med de.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback