Morrn morrn =D

Hejsan!

För mig som verkligen är en liten nattuggla så är halv 7 en för tidig tid att gå upp! Fast när man kommer in i någon slags rytm måste det ju funka =D gick upp tidigt igår och idag samt blir tidiga dagar både onsdag och torsdag då jag ska till tandläkaren imorgonbitti. Mindre kul men de måste ju besökas också så.

Idag har jag skola till .. ja när jag är klar med mitt projekt?`Det ska nämligen redovisas idag (vilket jag inte ens blivit informerad om dock). Men i af kan lika gärna skriva klart de, inte mycket kvar så =)

Efter skolan ska jag möta upp Timpus, blir till att fika! Var grymt längesen så ska bli väldigt kul att höra vad har gjort under alla dessa månader.

Nu tror jag att min pasta är klar så tänkte ta reda på den samt klä mig för att sedan gå.

Ha en fin dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback