sakta men säkert

Hejsan!

Nu har jag suttit och skrivit klart ett av mina svenska arbeten. Bara 2 kvar nu? om mina beräkningar inte är helt fel haha! Det blir jätte bra ska ni se =D Fast detta tog mig runt 3 timmar totalt. Satt en timme i skolan och skrev allt idag men ville hem och finslipa innan jag lämnade in vilket tog mig 2 timmar haha. Men nu är jag klar. Och nöjd faktiskt :) känns bra. Tycker inte om att lämna in "halvdana" arbeten vill verkligen bli nöjd.

Och som sagt, medens jag satt och pluggade så flög tiden iväg någonstans. Jag ska ju fan upp halv 7 så sängen lockar riktigt mycket nu. Tänkte glo lite tv och försöka sova =D

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan.

God natt

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag håller med du. Det är inte roligt att lämna in halvdana arbeten. Fast jag kommer ihåg att när jag pluggade så levererade jag bäst under press, så det var många gånger jag satt med arbeten i sista stund. Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback