Satkärring!

Hejsan!

Till att börja med, har ni haft en bra dag? Min har varit intressant om inget annat! Det är så himla intressant och lärorikt på den här kursen kommer väl att bli galen snart? haha nej men så många tankar och diskutioner allt håller på att bli en stor röra innuti mitt huvud må jag säga haha!! Men roligt är de =D väldigt kul!! Nej men gud sånt här är sådant jag skulle kunna berätta om i evigheter haha

Så vad har hänt idag? Dagen började stressigt försov mig och vakna vid 20 över 7 så blir att springa genom duschen och allt annat? nja.. men i af väl när jag kommer ner till tunnelbanan och väljer min sittplats varsamt (precis vid fönstret plus att jag måste sitta framåt). I bagarmossen alltså en station efter min sätter sig en gammal jävla kärring brevid mig!!! Det finns ja VÄLDIGT många sittplatser men hon ser att jag sitter och käkar ni vet springfrulle(?) har en fet pärm brevid mig och ingenting att hålla i den med och sätter sig ändå promt brevid mig! JOMEN TACK =D inte alls!! Och inte slutar det dära! Nej utan tunnelbanan är som vanligt i rusningstrafiken lite efter så jag har dunder brottom ner till blåa linjen i centralen. Då ställer sig samma tant upp före mig och blockerar hela utgången så ja jag blev frustrerad och knuffa fanskapet åt sidan för att sedan stressa ut!! Ibland tänker jag nee fan om jag kommer liite sent gör väl ändå inget? MEN de går inte i längden för jag är stockholmare alltså ständigt stressad på grund av ja vi är stockholmare. Så om ni är från norrland eller någon annanstans så får ni fan anpassa er ;D hihi!! SUCKERS =D

Nej men mer än så har de väl inte hänt? kurs till halv 6 ska plugga snart slutskrivning imorgon! Btw igår var en mer lyckad dag på tunnelbanan såg en super söt kille istället då ;) hade väl lite ögonflörtningar hihi men ja dock inte mer än så.. haha!! Nej men alltid kul att se söta snubbar =D

So long <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback