Vårkänslor

Hejsan!

Har haft en sån där dag där jag faktiskt hållt igång nästintill hela dagen! Haha den började nämligen lite sent men efter de så var det helmys! Jag menar det var ju verkligen vårkänslor ute. 16 grader i solen kan det bli mycket bättre såhär i mitten av februari? nej helt underbart. Älskar solen och framförallt VÄRMEN. Visst jag påstår inte att 16 grader är varmt haha men för att vara Sverige och februari så ;D

Men dagen började med skola vid 12 efter de var det sushi! MUMS. Tog en tripp till Eleonor för att se hennes uppsydda klänningar ifrån thailand. Grymt fina! Efter de satt vi och läste som jag då vanligt vis gör hela tiden - om usa! haha är ju heelt hypad inför det där ska bli grymt kul :) Efter ett par timmar hos Eleonor rullade jag iväg hemmåt för att åka på en handledarkurs så jag får börja köra lite. FYRA timmar satt vi där och ja, jag höll på att somna vid flera tillfällen. Men det är ju värt de så inga sura miner.

Nu är jag äntligen hemma ska precis börja laga lite käk har inte ätit sen 5 tiden..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag har inte vart i närheten av slussen idag så tyvärr inte :D tydligen ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback