cuz I miss you

Bara för att du är helt underbar, söt gullig och helt gudomlig.

Hejsan!
Mår väl hyffsat idag :) Har varit lite små seg aknske för att jag missade skolan? blir sjukt nojjig nu när jag missar minsta lilla kanske för att jag redan ligger så mcyket efter? Nej fan måste ta tag i det här på riktigt inte slöa de minsta.. måste verkligen plugga galet egentligen. Men, det löser sig :) ellerhur? man ska tänka positivt!

Men har så himla mycket i huvudet just nu allting bara snurrar jag vet inte vart eller till vem jag ska vända mig.. funderar på att besöka en psykolog. Bara snacka ut om allt möjligt tills hon/han sitter där helt döva av allt snack och sedan bara sätta klacken i golvet och gå därifrån? Kanske skulle kännas bra att beklaga mig inför någon helt utomstående som inte förstår någonting om mitt liv överhuvudtaget?

Eller så finns det lösningen att jag ringer dig, hälsar på dig eller dylikt. Hörde igår att du saknade och älskade mig. Men jag vet inte.. jag vet inte längre om jag är lika stark som förr då jag kunde stå emot dina spydiga kommentarer eller allt lyckliga skitsnack. Men känns som att jag skjutit upp detta tillräckligt länge nu. Måste stå på mig och följa med brorsan nästa gång? Det återstår att se.

Just nu däremot tänkte jag glo på the holiday :) ska upp till plugget runt 7 tiden ska inte åka fören halv 8 så sover nog tills de är en kvart att kliva (A) hehe! så lat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback