God morgon.. typ?

Hejsan!

åå  får sån himla ångest! Har missat tre skoldagar nu p.g.a att jag sovit! Jag försover mig heeeela tiden nej funtar på att glida in till stan och köpa en riktigt hemsk väckarklocka där man inte kan sova vidare?..

Snart ska jag på polisförhör lite smått nervös jag minns ju knappt vad som hände! allt gick bara så fort hehe! men men får väl berätta det jag minns :) det handlar om när Jag mitt ex, Asib och Eleonor hade varit på bio så skulle vi gå och ta en öl på en bar så vi gick längst ringvägen tror jag de var? haha i af vi blev påhoppade av några idioter till lkillar :) och polisen väntade strax runt hörnet samtidigt som de där killarna följde efter oss så vi anmälde.

Nej nu måste jag ta mig upp ur den här sängen och göra lite mat, duscha och lite sånt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback