Heej alla glada!

Ja! Jag vet att ni saknat mig :D har varit en tripp i vendelsö hos mickan =) men nu börjar skolan och alla vet själv att jag måste sova hos någon som drar upp mig då. Vilket vill säga inte hemma! haha men absolut inte hos mickan för där sover man desto mer än hemma ;D hihi Men blir nog att glida dit imorgon vilket fall som :) Båda har ju plugg på torsdag så!

Och vad har vi gjort? jo först söp vi i två veckor sedan efter nyår blev det liiite lugnare puckar! Men som alltid blev det en vega eller mcdonalds med gulliga pojkar mitt i natten! (som alla vet uppskattar jag alltid mat mitt i natten).

En sak jag promt bestämt nu är att träningen och dieten ska börja! Känner att jag lagt på några kilon på magen och även om ingen annan tycker de så tycker jag att jag måste träna! Så tänker framför allt lägga pengar på de nu i framtiden och ingen "oj va gott de skulle vara med fet mat, godis och cola ikväll" =) hihi visst! Man får äta det någon eller kanske även några gånger i månaden men inte allt för ofta som det är nu - varje natt! haha

Vad har jag gjort mer i vendelsö? Jo träffat en grymt massa gulliga människor! hihi =) älskar att lära känna nytt folk :D

Just det - jag har blivit sjuk! Förkyld. Ovanligt va att min kropp strejkar så fort plugget börjar? Får ju inte missa mer nu!!!! BLÄ

God natt alla glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback