nytt år och nya möjligheter

Hejsan!

Kom hem från vendelsö (igen) hehe för några timmar sedan :) har precis ätit mat! Funderar på att slå Alex (BKs) chef.. tror att jag börjar där istället :) Orkar inet THP längre alltså blev för mkt har ju hur mkt som helst i skolan och jobba 6dgr på de?.. nej de kommer aldirg att gå! tänkte jobba sådär någon natt i veckan istället:)

annars har väl inget förändrats i mitt liv :D haha! står väl ganska stilla justnu..måste koncentrera mig på plugget så att studenten blir av! Längtar så mycket till sommaren. För de första ska jag börja övningsköra nu om 2 veckor så körkortet är ju helt klart kirrat till sommaren! Sen så i sommar blir det ju först Italien med mamma sedan följer Gotland och en utlandsresa. Vet dock inte vart än men vi lär ju bli ett helt gäng som åker i af:D

Och Gotland daaaaamn så jag längtar :D helt sjukt!! hihi Jag och mickan satt och kollade hela natten på stugor/ villor på gotland och hittade några jättefina i visby vid vattnet och då menar jag en sådär 15 meter strandväg till vattnet :D Fatta mys!! man kunde bo 6 st i en vilket är helt perfekt. Så vi ska kolla hur många vi blir och boka snart så att dem inte försvinner :D

Jaja nog om det :) tänkte faktiskt skriva något om dig, eller till dig. Då jag vet attdu läser min blogg. Men vet faktiskt inte vad jagska skriva längre för jag vet inte ens vme du är nu. Du beter dig som att de vi hade bara var något litet och som att de höll någon knapp månad. Men jag vet inte.. nått är det som hänt. Eller så vill du bara prata när du behöver det.. men lita inet på att jag ska finnas här för dig nästa gång för jagorkar inte ta mer skit nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback