sovproblem?

Hejsan!

Nu är jag glad igen :) allt som behövs är ett besök på affären där de finns glass;D haha neej då så knasiga ska vi inte vara! dock köpte jag faktiskt glass.. men ändå :) Har riktigt underbara vänner bara. Min dag däremot har varit konstig. Sov till fem.. åt lite käk hos mickan och åkte sedan hem. Här har jag inte gjort mer än att pluggat - ja ni vet lligger ju sjukt mkt efter!

Imorgon blir det till att springa sedan sova lite och plugga. Kvällen lutar åt utgång med eventuell efterfest :) (pratas om i af). Lördagen får jag se var den går. Sofia fyller år vilket såklart firas! men jag är pank så vet inte om jag kan följa med. Sedna vill jag träffa ninni hon har varit borta för länge och måste höra allt mitt nya snack :D haha! Sen så ska ju bönderna hitta på någe :) vill såklart träffa adam innan han åker.. så jag får se :) mycket att göra med liten tid haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback