sweetest...

Det känns sådär konstigt ni vet overkligt? När saker bara nej jag vet inte.. men känns som att allt som händer är någon slags dröm. Det händer inte riktigt på riktigt. Kanske är det för att allt har gått så himla fort den senaste tiden? Jag menar alltså redan från 2004 när vi flyttade. När jag framförallt ändrade hela mitt liv eller rättare sagt hela mitt liv ändrades och jag bara var tvungen att anpassa mig. Sen wipps så var vi inte bästa vänner längre och jag hittade en bunt riktigt grymt trevliga tjejer!

Sen så helt plötsligt hade jag ett riktigt seriöst förhållande gömde mig hos honom hela tiden för att jag var rädd för att möta din blick - sinnessjukt! Och sen wipps så tog det inte lång tid innan både du och han försvann igen och ni lyckades tajma varandra grymt bra. Och nu shit äre typ 4 månader tills jag måset vara klar med allt i skolan tror ni inte jag har typ GRYM ångest och panik? för jo vad händer då studenten. Alltså vart tog dem här 4 åren vägen? Fan jag tror jag drömmer. Hänger inte med i verkligheten. Kan någon för i helvette sagta ner tempot?

Jaja huvudsaken är väl att man glider på stan med ett leende och ser allting positivt?

Men jag mår bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback