Spänd inför morgondagen!

Imorgon ska jag och Lukas på utflykt! Vi ska till huddinge, hem till Lukas pappa för att träffa han farmor.. Ska bli jättekul att träffa henne hoppas bara på att hans pappa får lite vett å inte håller sig borta. Men det återstår att se =) Ska upp redan vid tio. Ska nämligen åka runt 11 tiden. Nervös? Super! Nej men det kommer att gå bra hon är helt underbar.

Förresten så pratade jag med Nadim idag. Samtalet varade i knappt 1 minut och lukas namn kom inte ens på tal. Besviken? Jo lagom..

Igår däremot hade vi supertrevlit här hemma =) Bjöd ju på grillning! Titta bara så fina foton
Sofia tog!


Nej nu ska jag nog prata lite med mamma så jag blir lite lugnare =) Hon är verkligen guldvärd!







Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

åååååååååh du suktar mig med matbilderna:P



haha härligt att du enöjd me vagnen. om några dagar kommer den säkert kännas helt normal att köra.. du e ju van med svängbara hjul haha.



ojjojj va sa nadim då den minuten ni pratade:P?

Lycka till imorgon du får berätta allt i minsta detalj och hoppas han kommer få träffa sin toksöta son så han ändrar inställning:)



Köpte en solhatt med en matchande sparkdräckt till haha.. :)



storkramar!

Postat av: Ruby och Milo

haha OJ vad trevlig man kan vara:P

somsagt lycka till imorgon:)



HM:) jag lägger upp bild sen haha!

kram

2009-04-26 @ 22:57:42
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hur gammal är pappan? Han verkar vara rätt omogen som inte ens vill nämna sin son :/

2009-04-27 @ 09:01:37
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

vad stor han har blivit din lilla kille :) gick det bra idag?

2009-04-27 @ 19:58:52
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback