Sjunger in våren

Ni får ursäkta min bedrövligt dåliga uppdatering. Eller åtminstonde tråkiga :) Mår sådär.. går upp och ned. Jag känner att det inte finns så mycket  att skriva just nu. Men denna väntan är ju hemsk. Ja totalt olidig! Men det lärde jag mig ju fan ifrån graviditeten också. USCH så jag längtade efter min lilleman. Men nu är han ju faktiskt här :) så nära som nästan på mig.

Att man kan älska någon såhär mycket är en gåta. Min lilla pojke :) Jag är så himla lycklig att jag har dig. Hoppas bara att din pappa väljer den väg jag tycker är den rätta också :)


Idag vände vi oss också! I uppförsbacke t o m haha =) Fast "bara" från sidan till mage :) Men jag är så stolt så!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh duktiga Lukas:)

Du får lösenordet när ja ska sätta dit det :P har inte kommit på ngt bra än haha!

Lycka till i helgen gumman! På tisdag blire skoj ialalfall:D:D Elle rva det måndag:P?

fan minnet i kort. tur att ja har allt uppskrivet i min kalender haha!



Usch! förstår hur du känner med nadim! kan inte vara lätt alls. kramar

2009-05-01 @ 08:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback