Vi gratulerar och välkommnar solen!

Nu var det lite små snålt med uppdatering här känner jag! Men alla mina dagar är inte en fröjd så ibland finns det faktiskt inte så mycket att skriva ned. Eller skulle ju kunna börja debattera med mig själv om alla dessa åsikter som finns innuti mig men när man har en liten hemma så finns inte den tiden till!

Igårkväll så kom Sofia å Maria över =) Sofia var å köpte corona till mig å gud så gott det var me lite öl men jag kände att en halv räckte sedan återgick jag till vatten! Var en hel mysig kväll måste jag säga =) Kortspel å trevligt sällskap yeey =D



Idag ska jag snart åka iväg till Farsta för att besöka apoteket samt torget! Ska köpa miniform droppar till den lille samt lite vitaminer å tråksaker till mig. På torget ska jag köpa massa god frukt för att sedan slå mig ned på gräset med Sofia å Maria =) Mysigt va? Ska nog kika in på HM också skulle behöva ett långt linne!

Vi kan ju passa på att gratulera
Ruby också ;) Grattis Grattis, din dag idag!

Ni andra får också ha det så super =) och alla åtminstonde i stockholm, ut i det fina för att NJUTA!


Kramar från oss






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

tack sötnos:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback