Äntligen!

Ja då står bara lukas säng och tv;n kvar här hemma! Blir att flytta det nu i veckan också skulle jag tippa på vill får lite ordning där först innan vi verkligen flyttar in :) Just nu står allt huller om buller haha men gud så jag är trött! Men grymma var vi. Jag och adam lassa allt helst själva förutom soffan. Sen kom Lissus och hjälpte oss tack å lov =) Så upp i lyan gick det något fortare då man var tre (A)

Men riktiga änglar som hjälpte till varom i af =) Vi tog en liten paus å fick i oss lite kebab i mellan lassen också som självklart jag stod för som lite plåster på såren (haha bokstavligt talat för lizzan!!).

Vi kom i af hem runt halv 11 snåret nu på kvällen ifrån att ha hållt igång sen fyra tiden! Men då åkte vi också två vändor till huddinge samt ut på Djurö och lämna släpet =)

Misstag jag gjort idag då? Mötte ruby+milo i sickla och skulle hämta ut datorn MEN vem glömde göra det om inte jag? haha det jag åkte dit för lixom men men! Sen så glömde jag även mammas pirra i släpet också, BRA MELLE!

Men jag lever åtminstonde så det är positivt i af!

Nu ska jag sova på en HÅRD säng. Jag saknar redan min =)








Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Ååh va skönt att ni börjar få flytten på grej nu :) Finns inget bättre än att få ha ett eget boende :) Kommer Lukas att få eget rum nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback