Ett skratt förlänger livet - jag borde vara odödlig nu

Idag var jag som sagt och skrev prov. Det gick öhm.. INTE bra. Hade såklart pluggat på det som man inte skulle pluggat på. EN fråga kom på det jag pluggat men men i värsta fall blir det bara omprov :) Har fått jättebra resultat på uppgifterna så kanske inte är något problem ändå!


Lukas har i af varit hemma hos Ninni där också Jessipess drog sig! De hade varit ute och gått, plaskat lite i ninnis badkar det är en sån där jacuzzi(stavning?) så det rinner ju vatten från alla håll mkt bra tycker lukas DYRT tkr mamma. Plus att mitt badrum är för litet mohaha! Turligt nog är han för liten för att fatta hur man tjatar tack å lov ;)


När jag väl plocka upp honom igen så har vi myst massor här hemma. Gisses vilken TOKUNGE jag har haha har skrattat tills magen krampat och tårar flugit. Nja kanske inte så överdrivet men magen fick sig en träning och ögonen blev i af vattenfyllda! =D

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback