BVC besök idag

Tror att det får bli Lukas trotts allt =) Var det första namn jag kom på överhuvudtaget haha man ska tydligen lyssna på de första instinkterna (A)

Just nu ligger han å.. ja sprattlar(?) total vaken har han bestämt sig för att vara sedan klockan 6 imorse och gud så arg han blivit varje gång jag somnat med honom i famnen haha =P Amningen funkar sådär. Hoppas verkligen att det kommer igång ordentligt då jag inte orkar med ersättning så himla jobbigt att gå upp på nätterna.. Men viktigast är ju att han får mat så =)


Ska iväg till BVC strax så måste börja göra iordning oss nu =) Måste byta blöja och kläder då han har kräkts lite samt spottat ut ersättning som tydligen inte var allt för god haha =P Nej men den hade stått ett par minuter så hade väl blivit lite väl kall för hans smak =P Kräsen liten filur!  





Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Himla söt grabb! :)

Postat av: anna

köp en bröstpump på apoteket den hjälper till att driva fram mjölken och sen blir bröstvårtan lite större... köpte en igår och idag har jag massor med mjölk och hon tar vårtan jätte bra.

2009-02-26 @ 16:29:04
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback