Fettisdagen


Blir ni inte sugna? I af jag! haha gud så gott. Kanske kan man ta sig lite tid till att göra egna i helgen?!

Ska snart käka lite krubb sen blir det att fara iväg till Haninge med Sofia och Ninni =) Myspys dära! Ska hälsa på Angelica en trevlig tjej de dära! Ska bli super kul faktiskt =) Och att komma ut :| gisses minns inte när det senast var jag orkade ta mig någonstans haha =P

Å nu funkar amningen igen! Eller bröstet är läkt haha =P Så nu kan jag amma på båda =) Dock måste jag få in tekniken igen på det högra då den försvunnit under denna tid men det bör ju gå hyffsat snabbt hoppas vi =)

Snart är FL berättelsen klar väntar bara på att mina bilder från min kamera ska laddas upp är några minuter kvar =) Men sen så!

Ha en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Hej hej kikar in.

jag har en tävling i min blogg nu. Kolla gärna in den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback