Myspys dag!

Har försökt att skriva förlossningsberättelse nu några dagar men lillen värkar vakna eller något annat ständigt så än är den inte klar =P men snart så, förhoppningsvist imorn =)

Idag skulle vi till BVC men imorse var han himlans hungrig så vi missade tiden. Hade planerat in ett matmål men han blev hungrig igen så bara att stanna hemma =P var inte något besök som angick honom ändå utan bara amningen så jag kände att det inte var så viktigt. Mat får han ju å mätt blir han och det är ju det som är viktigast =)

På kvällskvisten kom Ninni och Asib förbi väldans trevlans =) Har suttit och kollat massa bebissaker samt gamla bebisfoton på mig. Ni ska bara se hur lik lillkillen är mig när jag var en sån liten plutt!

Imorgon ska vi iväg till Haninge tror jag där på kvällssnåret =) Blir ju till att försöka träffa människor kvällstider nu när lillkillen håller mig vaken hela nätterna =) Men det är mys det också! Plus att det finns inte så många som har tid att ses dagtid så att säga haha

Men nu sover lillen så jag kanske också bör försöka få mig någon timme sömn inför en fartfylld natt? =P

Ha det underbart allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback