Ikeafynd

Så blev jag dryga 200kronor fattigare men däremot kom jag ju hem med massa fynd också så =D

Blev först en hylla till brorsan men foto på den kommer så fort jag satt upp den! Vet ju inte vart i hans rum han vill ha den så måste vänta på att han ska komma hem från träningen först =) Sedan köpte jag fyra små gossedjur som jag ska sy fast en resårtråd i så att bebis kan dra lite i dem i vagnen. Ska försöka hitta någon finare resårtråd bara också men bara söka runt =D haha! Köpte även tvättlappar också riktigt billigt 10 st för 29 spänn! Vem tycker inte om Ikea lixom? =))



Tackar
Jossan för det trevliga sällskapet =)

Kommentarer
Postat av: marielle

Vad kul med Ikea.. Vill oxå dit å handla en massa saker =) Men man behöver ju pengar oxå dock suck

Bra tips på weekend, vet att Ryanair brukar vara billiga så sett, men bara kollat till Scottland. Ha en underbar kv.

Postat av: petra

ja, men det kanske inte blir något nu eftersom att jag e sjuk! jag skulle filmas igår men jag e ju sjuk så det går inte. men dom kanske ska göra ett litet repotage av mig sen när jag e frisk istället,. vi får se!

2009-01-27 @ 19:21:17
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Jennie

När dom drar visdomständerna så blir det jätte hål tack vare dom e så stora och röterna så långa.. Tanden jag drog ut i dag var typ 3 cm från krona till rot och kanske 1 cm rakt över.. Förra visdomstanden jag drog så sydde jag bara två stygn så denna var större.. Och det läker ju bättre med antar jag.. Men man känner ju sej helt misshandlad i munnen o de spänner som bara den.. =(



Ha en underbar kväll...



Kram

2009-01-27 @ 20:43:24
URL: http://bebbe2009.babyblogg.se
Postat av: Maria

min pappa :D gulligt värre :)

2009-01-27 @ 21:37:11
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Läs gärna mitt nya inlägg om "blir inte fula flickor våldtagna?". Nu tåg bloggar jag igen, mysigt! ;) Känner mig riktigt high tec för en gångs skull..=P KRAM!

2009-01-27 @ 22:41:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback