Klantiga jävla poliser!

Alltså blir så jävla ARG!!! Minns ni min vän Josef som på nyårsafton blev påkörd utan klantiga jävla poliser? Hur som så har stabilt gått till sämre och hans mamma uppmanar alla att inte hoppas för mycket. SÅ jävla hemskt! Nu var inte jag å Josef bundisar men jag kan med handen på hjärtat säga att han var en utav de mest underbara människa som existerade. Alltid helt über söt och glad och trevlig och ja helt amazing! Och att något som det här händer är så fruktansvärt. Han om någon är inte värd det!

För att få lite klarhet, om jag själv förstått det rätt så stod Josef någon bit ifrån en bil i gamla stan där vid tunnelbanan. Och utan sirener och blåljus så kommer en polisbil i utryckningsfart och kör rakt på Josef. Å jag blir så arg att de som är TVÅ personer säger "vi hann inte sätta igång sirenerna och det finns ju förfan en annledning till att ni är två? Vad satt den i passargerar sätet å gjorde, filosofera eller? Å blir så tokig! Josef vi håller på dig!! Sånt här får inte hända!! Menar vilken idiot kör i uttryckningsfart i gamla stan på nyårsafton bara där spricker det ju!

Kommentarer
Postat av: Lisette

melle du har tydligen inte hört men josef är redan död :'(

Postat av: naddie

ja man får ta det som det kommer :D nej nu ska jag göra mig iordning för en tur på stan... hoppas man hittar något roligt idag ;)



kram

2009-01-16 @ 08:29:29
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback