Blotta dig själv!

Jag har fått en utmaning av Jenny

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag är superrädd inför förlossningen.
2. Spindlar är endast läskiga inget annat!
3. Jag älskar Las Vegas serien och drömmer konstant om att ha Sams jobb!
4. Jag är otroligt lat och morgonen är sämsta tiden att diskutera saker med mig.
5. Jag vill gifta mig och skaffa ytterligare två barn till samt flytta ut till stockholms skärgård.
6. Jag är ett riktigt sommarbarn och mitt tecken - lejon stämmer in exakt på hur jag är som person vilket är lite läskigt då jag är född ca 3 veckor försent å första dagen in på tecknet =P
7. Jag betraktar min mamma som min absolut bästa vän.

Jag skickar denna till:
Jessica
Eleonor
Sofia
Maria
Lisette
Michaela
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback