Fem timmars promenad

Hej hopp =)

Idag har vi haft en riktigt mysig dag tillsammans med Therese och lilla Liam! Vi möttes vid tre och tog en lååång promenad ända fram till åtta tiden! de ni ;) Men jag älskar att promenera. Det är avslappnande och trevligt! Lilla Liam är så otroligt söt så det finns inte! Han föddes i v.24+1 den ni! Nu är han hela fem månader gammal eller om man räknar såsom läkarna så är han 7 veckor :)

Min lilla plutt var enorm jämfört med honom! Han såg ut att vara i lukas födsel storlek ungefär =P Lillplutten då!

Efter det gick jag hem och åt mat! Mamma hade gjort köttgryta. En klar favorit ;) Åt först tre tallrikar sedan var jag, mamma å hennes två vänner ute å promenerade någon halvtimma så åt jag två portioner till då jag kom hem. Jag börjar undra fall min ämnesomsättning är mänsklig. Det är helt sjukt hur mycket jag kan äta ibland. Men jag klagar inet haha =P lite jobbigt att vara hungrig typ jämt bara!

Nu ska jag kolla ifall jag har fått något mail =D jag som aldrig har sätt fram emot mailen förut kollar den säkert 4-5 gånger varje dag nu haha!

Imorgon ska vi eventuellt åka till Norrtälje =) Om inte så ska jag fixa lukas bilder! Så får ni se på lilla Liam också :)

Kramar ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback