Fotobok!

Ja det är väl känt nu efter att man läst runt om dessa fotoböcker i tusentals bloggar att man får sin egna helt gratis för detta underbar besvär. Fast jag är som ni kanske redan märkt en mycket pratglad prick i både skrift och tal så klagar gör jag minsann inte!


Jag har länge tänkt att beställa en
fotobok i form utav vår "Ronneby-trip". Där kommer jag samla alla knasiga bilder i ett glatt motiv. Jag kommer beställa med glada färger och massa krimilurer! Man ska få inslaget utav lycka direkt då man ser den! Och mitt bland mina svarta stilrena fotoalbum ska den stå ocksål Just så att den syns riktigt ordentligt. Pinsamma bilder kommer den även att bjuda på. Vilket ger ännu en anledning till att den ska synas så mycket.


Jag älskar idén med fotoböcker och kommer säkerligen att beställa fler. Om inte så fort man gjort en oförglömlig resa som man vill minnas på ett lite finare och lite bättre sätt än de gamla hederliga tråkiga svarta fotoalbumen.

Så gör precis som jag! Klicka in dig här för att skapa din, just din precis som du vill ha den!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det blir stryk från 2 håll ikväll när Solla kommer hem

hahahaha, jag tycker inte att iden med fotobok är nåt bra.....

kram grannen

2009-07-29 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback