Ge mig PENGAR

Alltså just nu lider jag verkligen! GAAH får panik när min ekonomi ser ut som den gör idag. Skyldig mamma pengar och har samtidigt nallat utav sparpengarna. Dock ligger jag fortfarande på plus så det är bra men jag blir ändå tokig! Denna månad får jag inte shoppa ett smack! Tur att lilleman inte börjat gå än då jag suktar efter att få shoppa skor till honom!

Hur som helst så råkade jag klicka mig in på
VS och där hittade jag dessa skönheter, Enjoy!


Supersött linne!


Två jackor som hade varit perfekta denna sommaren! Nästa kan jag ju bara drömma om vitt..


Ge mig svarta låga stövlar och tanfärgade boots!


Älskar oversize stilen å den helt amazing klockrena blåa färgen!

Idag blev det inget gym. Det är ju FFS sol ute så vi ska åka och bada =)






Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

GE MEJ PENGAR OCKSÅ! Just nu skulle jag inte banga att vara stenrik! Jag vill ha miljoners miljoner.! Kunna köpa resor, lägenheter, hyra barnvakt, köpa kläder..Åh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback