Shopping

Har klickat hem kläder till lilleman inför hösten/vintern. Å så lite rea till mig!
2 Bodysar, brun+petrol
2 par byxor, svart+petrol
1 par stövlar, bruna!
1 3 par strumpor m. halkskydd
1 par gråa raggsockor.

Tanken är att ha bruna bodysen med byxorna i petrolfärgen. Sedan svarta (som har snöre i petrol-färg) tsm med petrol-färgade bodyn. Petrol är typ blågrön jätte mysig färg! Sedan stövlarna var verkligen som dem jag tänkt på. Hur fina som helst för kappriset 99:- gissa om jag blev kär?

Allt som allt gick på 604kr. Man kan inte mer än älska shopping för barn!


 


 




Klickade även hem en tröjja i blå vita ränder samt en fleecejacka! Jackan var på rea för typ 40spänn och är sådär superbra till vintern under skidjackan om lilleman vill leka lite! Om vi tar oss uppåt i landet vill säga. Stockholm lär väl inte bjuda på någon snö?


MEN nu ska jag faktiskt sova hehe! Imorgon blir det Farsta Centrum med Kaveh :) Kanske lite shopping på P.O.P också!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej. du kan kika på tattueringen om du går in på bilddagboken.se och söker på jajson idag ska vi på bvc och få 5 månaders sprutan bara en månad försent... hmm allt bra med er?? å ska ni uppåt landet tycker jag du ska komma hitåt:p hihi

Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan.

visst är det skönt.. även om det kan vara jobbigt att få sig att gå ut så är det skönt när man väl är ute :)



vilka fynd du gjort!

är med sugen på och beställa massa till hösten nu :D



kram

2009-07-29 @ 09:41:42
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, längtar tills jag kan få köpa barnkläder också! Vågar inte göra det än... men sedan, om allt går bra, då skall det shoppas:.))



Det finns ingen möjlighet att lägga upp bilder på kläderna? De verkar i alla fall himla fina!:.))



Ang din kommentar så är det tyvärr inte alltid individuella bedömningar som ligger till grund för om läkarna sätter in hjälp eller ej. Mina flickor levde, men jag fick till svar att de skulle ha varit fyra dagar äldre för att få hjälp.



En väninna fick barn samma dag, hennes ena tvillingdotter levde över en timme, men inte heller hon fick hjälp eftersom hon låg under gränsen för när just det sjukhuset sätter in hjälp.



Tyvärr är de är historierna vanliga... Samtidigt som en del av mig blir arg, så är en del av mig tacksam att han i magen nu är så långt gången att vi förhoppningsvis slipper bråka om dagar/veckor hit och dit.

2009-07-29 @ 15:42:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Riktigt fina grejer!:.))

2009-07-30 @ 00:25:44
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback