Sömntutor!

Precis efter att jag bytt på lillkillen och satt på nya kläder så både bajsar han å kräks så var bara av med bodyn i af innan han somna så han slipper ligga i sin egna spya i af. Men något blöjbyte hans inte med och nu när han äntligen somnat stackarn har haft svårt att sova hela dagen så låter jag honom sova ett tag =) Men se så söta dem är haha! Min storebror - hans morbror och så lillkillen på honom. Utslagna kanske?


Igår så åkte jag med Jossan till Ikea i af så nu har mamma fått sitt bord =) Blev jättefint! Har nämligen gett förmiddagen till att bygga ihop det. Med Ewas hjälp dåra =P Lil killen tröttnade på att sitta i sin babysitter efter någon halvtimma och för att jag någongång skulle bli klar så ringde jag in grannen =D


Snart ska vi gå en liten promenad för att hämta ut nya vagnen =D ska bli så spännande att se på den i verklighet! Hoppas hoppas verkligen att den är bra nu så man slipper leta vidare!






Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh blev det fint med bordet? Jag måste komma över i helgen och kolla någon dag är nyfiken. Blev mamma glad. Söt bild på morbror o bebis :)



Pusspuss tack för igår! <3

Postat av: Elena

Han är så himla söt! Och jättelik dig :) Är jätteglad för din skull och önskar dig och lillen all lycka! Puss och Kram

2009-03-05 @ 23:48:10
Postat av: ruby

Hejsan:) Jag pratade men Lotta som driver detdär babysimmet. Hon sa att Jag kunde ringa och fixa in oss. Så om du fortfarande är sugen så göra Jag det:) Hon Kunde fixa förtur till oss så ska jag säga när de är drygt 3 mån?

kram

2009-03-06 @ 10:34:28
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Camiie - Snart - barns mamma

Aww så sött :D

2009-03-06 @ 10:57:53
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 16:55:23
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Malin

Sjukt söt bild på Stefan och Lukas när de sover : )

2009-03-08 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback