Tillbaka till vardagen

Idag var vi iväg till norra sköndal och mötte ninni så gick vi till donken å satt å prata i år och dar! Var supermys =) Dock var det en sån där jobbig buss när vi åkte dit så var tvungen att kämpa upp vagnen men gick väldans bra måste jag säga! Lillen jollra idag också förresten i af en gång =D Hoppas på mer å mer joller nu det är ju verkligen super charmigt =D innan så pratar han ju bara alltså ja ni förstår vad jag menar =P Gör ljud ifrån sig kanske man bör säga? haha

Imorgon ska vi följa med Ninni på äventyr igen sen vid middagstid kommer Madde över =) Ska bli supermys!


Nu kan faktiskt min lill kille lyfta huvudet i 10 - 15 sekunder =D super duktig! Han har alltid haft grymt stark nacke redan efter FL så lyfte han huvudet en kort stund blev jätte chockad! Fast det kanske är vanligt haha =P

Nej kexet sover så ska passa på å duscha nu så jag slipper gå ut med blött hår imorgon!





Kommentarer
Postat av: Lisette

när ska du och jag på utflykt med lillen då???

Postat av: ruby

vad sör han är din lillkilole:)

är pappan utländsk? han är så mörk tänkte jag på :)



Min bebbo jollrar lite smått oxå:) på förmiddagarna brukar han alltid ligga naken på en filt å lufta å då pratar han massor:) trodde det va gnäll först men han ser toknöjd ut när han gör det så ja antar att detär joller:D

och idag när jag härmade honom näär han hickade så log han flera gånger åt mig .. antingen va det en tillfälligt men uprepade gånger eller så kansek han tyckte att det va kul? haha.. kändes så självklart att det va mig han flina åt. undrar vad som rör sig i de små huvena? :p



Hur har er helg varit:)?

2009-03-02 @ 23:21:57
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är hur grymt söt. Bestämt dig för något namn ännu? (:

2009-03-03 @ 10:29:52
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så mycket hår han har, såå fin! Visst finns det inget underbarare än att spana på sin lilla när de sover o höra deras andetag. Myyss!



Kram Jenny

2009-03-03 @ 21:44:31
URL: http://jordgubbsblomman.blogg.se/
Postat av: jessica

han är så fin, lillkillen :) synd att ni inte hängde med igår, men jag antar att det hade blivit lite jobbigt :)

2009-03-04 @ 13:45:09
URL: http://zmooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback